De kracht van aandacht

Wist je dat...
...miljoenen websites met boeiende tekst en foto’s, net als jouw website, klaar staan om geopend te worden. Internet is een informatiejungle waarin jouw site moet opvallen. Maak van jouw website een boeiend toneelspel.

Seth Godin schrijft in zijn boek "Purple Cow":
“Mensen die in staat zijn hun ideeën te verspreiden, los van wat die ideeën zijn, zijn de uiteindelijke winnaars!”

Zorg dat je bezoekers keuze hebben in de wijze waarop ze je boodschap tot zich nemen. Foto’s en tekst is ook een keuze, net als video. Video is echter de meest ideale vorm om in een korte tijd jouw bedrijf of product te verkopen.

Of zoals Dan Hill beschrijft in zijn boek “Emotienomie”:
“Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Mensen zijn buitengewoon visueel ingesteld: we denken grotendeels in beelden, niet in woorden. Wat consumenten niet kunnen zien of zich niet mentaal kunnen voorstellen, zal aan hen voorbij gaan.”

Kijk op deze manier eens naar je eigen website. Valt die op? Bestaat het beeld grotendeels uit tekst en foto’s? Er is meer nodig dan foto’s en tekst alleen.

Bekijk de video

Online video zorgt voor aandacht en houdt de kijker langer bezig met jouw product of bedrijf. Video bouwt vertrouwen op en zorgt voor “Awareness”.

Let op! Video kan ook afleiden en van het doel afdwalen. Daarom hebben wij voor alle marketingdoelstellingen 5 gerichte video-producten ontwikkeld. Als de inhoud klopt met de verwachting is video vele malen effectiever dan foto’s met tekst.